maandag 22 juli 2013

Ronde van Frankrijk - 21ste. rit.

21ste. Rit - Ronde van Frankrijk - 21.07.2013.

Versailles - Paris Champs-Élysées (133,5 km)


Tour 2013: uitslag laatste rit
PosRennerTeamTijd
1 ARG3u06'14"
2 LTB
3 OPQ





De Duitser Marcel Kittel (Argos-Shimano) won zondag met verve het zogenaamde ‘wereldkampioenschap van de sprinters’ op de Champs-Elysées. ‘Ik ben fier op deze zege. Dit is de grootste beloning voor al het werk dat de ploeg opknapte in deze Tour de France’, reageerde Kittel. ‘Op 250 meter ging ik vol aan, ik trapte geloof ik 1 miljoen watt.’

      Froome: 'Wielrennen is de zuiverste sport'
 
 
PositieRennerTeamTijd / Punten
Algemeen klassement
1 Sky Procycling 83u56'40"
2 Movistar Team + 4'20"
3 Katusha + 5'04"
4 Team Saxo-Tinkoff + 6'27"
5 Team Saxo-Tinkoff + 7'27"

 
 
    Dit was de Ronde van Frankrijk  voor 2013. Tot volgend jaar voor de ronde.          

2 opmerkingen:

  1. We hopen dat 't een zuiver tour zal zijn , als er achteraf maar geen lijken uit de kast vallen

    christianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Andre en Francine, ferm gedaan, elke dag zo een mooi verslag over de koers, een dikke pluim, en sorry ik heb 't te laat ondekt.

    christianne

    BeantwoordenVerwijderen